Ca la Montserrat Matadepera

Ca la Montserrat Matadepera Productes carnis i embotits d'elaboració pròpia. Menjars cuinats. Productes artesans de les comarq A Matadepera des de 1934. Plats cuinats. Vins i caves.

Coneguts per l'elaboració pròpia d'embotits artesans i llegums cuits cada dia i, de sempre, els dimecres, llenties estofades amb la nostra botifarra negra i cansalada. Descobreix les nostres especialitats en botifarres d'ou, d'ou amb carxofes, d'ou amb bolets, crua amb panses i pinyons, crua amb formatge de cabra i nous... A Ca la Montserrat reinventem la xarcuteria tradicional. Gran varietat d'ha

mburgueses de vedella, pollastre, conill i gall dindi. Productes delicatessen, artesans, ecològics i de proximitat. Lots i regals.

Dirección

Sant Llorenç, 25
Matadepera
08230

Teléfono

+34937302106

Página web

http://suma.acasa.cat/

Notificaciones

Sé el primero en enterarse y déjanos enviarle un correo electrónico cuando Ca la Montserrat Matadepera publique noticias y promociones. Su dirección de correo electrónico no se utilizará para ningún otro fin, y puede darse de baja en cualquier momento.

Compartir

Categoría