22/09/2026
🛋️ «L’oblit domèstic» arriba a Ciutadella.
Des d’ahir, aquest sofà abandonat, convertit simbòlicament en una peça de museu, ocupa un espai a Ciutadella per fer visible una pràctica que encara trobam als nostres carrers.
«L’oblit domèstic (2026)»
Autor: anònim
Materials: escuma, tela i incivisme
Sofàs, matalassos, mobles o electrodomèstics abandonats a la via pública generen un important impacte visual, provoquen problemes de convivència i dificulten la correcta gestió dels residus.
♻️ Recorda que els residus voluminosos no s’han de deixar al carrer. A Ciutadella disposes del servei gratuït de recollida de voluminosos i de la Xarxa de Deixalleries de Menorca per gestionar-los correctament.
👀 Apropa-t’hi, descobreix «L’oblit domèstic» i escaneja el codi QR per saber com gestionar correctament els residus voluminosos. Fins al 26 de setembre!
Una iniciativa del Consorci de Residus, Energia i Aigua de Menorca i el Consell Insular de Menorca per sensibilitzar sobre l’abandonament de residus a la via pública.
Col·labora: Ajuntament de Ciutadella
Organització i concepte creatiu: FAR • HUB i CRAF creatiu