24/06/2026
[ EUS ] Asteazken on! Zer moduz zaudete? Ondo hasi duzue eguna? Gaur ere bero!
Guk betiko martxan, su eta jaki artean! Mokadutxoak, tortilak, salda, kafea edo beste hainbat jaki eta edari dastatzera etor zaitezkete gugana!
Gaurko eguneko menua kozinatzen ere ari gara, eta hauek dira gure gomendioak:
- Lehenengo platerak: hiru gutiziako arroza 🍚 edo gazpatxoa 🍅
- Bigarren platerak: bakailaoa frijituta 🐟edo lakoia patata frijituekin 🥩
Ogia, edaria eta postrearekin 16,50 euroren truke.
📞 Edozein kontsulta edo enkargu egiteko obdoko telefono zenbakira dei dezakezue: 943-36 27 09
Egun ona igaro!
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
[ CAST ] Buen miércoles a todxs! ¿Cómo estáis? Hoy también mucho calor! Nosotrxs ya sabéis, empezando el día con los mismos trabajos de siempre; entre fogones! Podéis venir a comer cualquier pincho o a tomaros un caldo o café.
Hoy también estamos preparando un menúdel día y éstas son las recomendaciones:
- Primer plato: arroz tres delicias 🍚 o gazpacho 🍅
- Segundo plato: bacalao frito 🐟 o lacon con patatas fritas 🥩
Pan, bebida y postre incluidos por 16,50 euros.
📞 Para cualquier consulta o encargo tenéis que llamar al siguiente número de teléfono: 943-36 27 09
¡Que tengáis muy buen día!