15/06/2020
El restaurant Els Càntirs tanca les portes després de 15 anys oferint una cuina casolana i de proximitat
Amb aquest escrit volem mostrar el nostre agraïment a totes aquelles persones que heu confiat en nosaltres i ens heu ajudat a tirar endavant el nostre projecte.
Per nosaltres han estat uns anys molt bonics, uns anys de constant aprenentatge per poder-vos oferir el millor de la nostra cuina.
Heu sigut el motor que ens ha fet créixer dia a dia, veient com el nostre restaurant era el lloc escollit per a fer celebracions, trobades d'amics, companys i famílies o simplement on passar una bona estona tot degustant els nostres plats.
Tot té un començament i un final i ara hem cregut que era el moment de fer-ho.
Acomiadem Els Càntirs amb el goig i l'orgull de poder-lo recordar sempre ple de clients i amics.
Ens heu ajudat no només mostrant-nos confiança sinó fent-nos arribar les vostres aportacions, suggeriments i consells.
Des d'aquí també volem agraïr a tots els treballadors el compromís i dedicació que al llargs d'aquests 15 anys ens han mostrat. Sense ells no ho haguéssim aconseguit. Ha estat un treball d'equip.
Mil gràcies a tots!!!
M. Teresa i Raúl