18/06/2026
Hej alla våra fantastiska gäster🥰
Nu på söndag den 21/6 serverar vi våra goda Räksmörgåsar igen, gäller så långt lagret räcker!!🍋🇸🇪✨️🇪🇸😎
Vi kommer på söndag ha bardelen öppen med öl, Tinto de verano, Sangria, vin, drinkar, kaffe, kanel och vaniljbullar, några sorters glass, Oliver, chips och Popcorn m.m.
Köket öppnar åter igen med vår vanliga meny söndag den 28/6🤗
Varmt Välkomna till Sverkerssons 🇸🇪♥️🇪🇸🍋
Från personalen 🍋♥️🇸🇪🇪🇸kram