La Lletera

La Lletera Gelats i iogurts artesans

La vblogger Patri Jordan parla de nosaltres en un dels seus videos! La lletera està de moda!
29/07/2016

La vblogger Patri Jordan parla de nosaltres en un dels seus videos! La lletera està de moda!

♥ ♥ LÉEME / DESPLIÉGAME ♥ ♥ Hola a todos! Hoy nos vamos otra vez a grabar al gym, para intentar hacer un poco de cojín con los vídeo ya que por culpa de la l...

Arranquem la temporada a Girona!
24/03/2016

Arranquem la temporada a Girona!

18/09/2013

Moltes gràcies a tots els participants del concurs instagram 2013! Ens ha costat molt escollir els guanaydors. Els afortunats us heu de posar en contacte amb nosaltres a [email protected]

Una altre de les fotos guanyadores del concurs d'aquest estiu
18/09/2013

Una altre de les fotos guanyadores del concurs d'aquest estiu

taniarodriguez09's photo on Instagram

Una altre de les fotos guanyadores
18/09/2013

Una altre de les fotos guanyadores

pauins's photo on Instagram

Una altre de les fotos guanyadores
18/09/2013

Una altre de les fotos guanyadores

nurihernandezzz's photo on Instagram

Una de les foto guanyadores del concurs instagram
18/09/2013

Una de les foto guanyadores del concurs instagram

annamni_ab's photo on Instagram

Una de les foto guanyadores del concurs instagram
18/09/2013

Una de les foto guanyadores del concurs instagram

sackness's photo on Instagram

27/07/2013

Demà 28 de juliol, a les 8 del vespre concert de Joan Dausà i Toni Beiro a la Plaça Sant Feliu (Cul de la Lleona)

El concurs1. Per participar al concurs heu de fer una fotografia que mostri algun dels nostres productes.2. Un cop feta ...
02/07/2013

El concurs

1. Per participar al concurs heu de fer una fotografia que mostri algun dels nostres productes.

2. Un cop feta la fotografia, envieu-la a Instagram amb el hashtag

3. Un cop acabat el concurs, un jurat format per tres persones escollirà les cinc fotografies guanyadores, tenint en compte dues premisses: el seu valor artístic per una banda i la transmissió de la nostre imatge per l’altra.

5. Els noms i imatges guanyadores es faran públics al Facebook de La Lletera, i també mitjançant un comentari a les respectives imatges d’Instagram.

6. Teniu temps fins el 30 d’agost de 2013 per participar.

Premis

Els autors de les cinc imatges guanyadores, rebran un pòrex del nostre gelat o iogurt a escollir.

Bases del concurs

1. Només entraran al concurs les fotografies penjades a Instagram abans del dia 30 d’agost.

2. Cada concursant pot participar amb tantes fotografies com desitgi sempre que aquestes compleixin les característiques exigides per la temàtica i portin el hashtag indicat.

3. S’escolliran cinc guanyadors.

4. El premi no és transferible a una altra persona o intercanviable pel seu valor monetari. Queda prohibida la comercialització o venda del regal.

5. L’organització del concurs contactarà amb els guanyadors a través d’una menció a la fotografia guanyadora, i els demanarà que contactin amb La Lletera per fer efectiva l’entrega del premi. La comunicació oficial i vàlida del premi, però, serà via Facebook.

6. Si passats 15 dies després de la publicació del nom del guanyador, aquest no ha reclamat el seu premi, aquest serà declarat desert i l’organització quedarà eximida de cap responsabilitat.

7. Els participants cedeixen els drets d’imatge de les fotografies presentades a concurs a La Lletera, que les pot utilitzar per a accions de promoció de la marca així com a difondre-les al seu web i xarxes socials per a la difusió del propi concurs.
8. Excepte on està prohibit per llei, el concurs està obert a qualsevol persona major de 14 anys.

9. Les fotos penjades poden utilitzar qualsevol dels filtres d’Instagram, ser en color o en blanc i negre.

10. La Lletera es reserva el dret de desqualificar aquelles fotografies que puguin ser considerades ofensives o inoportunes segons el seu propi criteri.

11. Participar al concurs suposa l’acceptació total d’aquestes bases i també l’acceptació de la normativa d’us d’Instagram.

12. La Lletera es reserva el dret d’anul·lar qualsevol participació o qualsevol participant si té sospites d’una manipulació incorrecta de les dades o del concurs.

13. La Lletera es reserva el dret de rebutjar o excloure de la participació del concurs qualsevol participant que no reuneixi els requisits descrits a les bases de participació o que contradigui les normes o finalitat del concurs.

14. La Lletera no es fa responsable de les possibles pèrdues de dades per problemes de correu electrònic o per mal funcionament d’Instragram o Internet.

15. La Lletera queda exclosa de qualsevol responsabilitat per danys i perjudicis de qualsevol naturalesa, que pes puguin produir malgrat les mesures de seguretat adoptades, deguts a la utilització indeguda dels serveis i continguts per part dels usuaris i, en particular encara que no de forma exclusiva, per la suplantació de personalitat d’un tercer efectuada per un usuari en qualsevol tipus de comunicació vinculada al concurs.

Ja has provat els nostres granissats?
11/06/2013

Ja has provat els nostres granissats?

El nou local a la Rambla de Girona
09/09/2012

El nou local a la Rambla de Girona

Dirección

C\ De La Barca, 1
Girona
17004

Horario de Apertura

Lunes 10:00 - 22:00
Sábado 10:00 - 23:00

Teléfono

+34972211960

Notificaciones

Sé el primero en enterarse y déjanos enviarle un correo electrónico cuando La Lletera publique noticias y promociones. Su dirección de correo electrónico no se utilizará para ningún otro fin, y puede darse de baja en cualquier momento.

Contacto La Empresa

Enviar un mensaje a La Lletera:

Compartir

Categoría