23/12/2016
Ara fa 14 anys i mig vam començar amb molta il.lusió, ganes i empenta el que ha estat per nosaltres més que un simple negoci.
Avui us volem dir dues coses: Gràcies i adéu.
Gràcies per la vostra confiança, gràcies per la vostra fidelitat, gràcies per les vostres consells que ens han ajudat a millorar cada dia. Gràcies al personal que ens heu acompanyat en aquest camí, en especial a la Marina, a l'Anna, al Marcelo, al Xus, a la Jaqui i a l'Adriana ( el nostre Dream Team ). Gràcies als que heu treballat a l' ombra amb feines molt importants, l ' Alfons, la Vicenta i el Rafel. Gràcies als, que us heu fet càrrec del nostre fill mentre estavem treballant, la Cristina, el Sebas i l' Àngels.
I us diem adéu perquè avui serà l' últim día que obrirem les portes del restaurant, però no tingueu cap dubte que ho donarem tot com el primer dia.
Moltes gràcies a tots per fer de Can Panyella alguna cosa més que un restaurant.
Bon Nadal i feliç 2017.
Rafel i Mar.