02/12/2025
💥Hola!! Ja tornem a estar aquí. Us recordo que aquest dijous dia 04 de desembre torna l'espai Vioànima amb moltes ganes i il·lusió. Serà la penúltima sessió de l'any abans de les vacances de Nadal. El propòsit és el de consolidar un espai de confiança, acollidor i familiar per reforçar els nostres cossos físic, emocional i energètic que ens permeti transitar les vicissituds de la vida amb mes consciència i plenitud.
🌺Recordar-vos que aquest trimestre treballarem de base, el 1er i el 2on xacra. Amb el primer, posarem atenció a conèixer, netejar i reforçar el nostre cos físic per donar-nos estabilitat i arrelament amb l'element terra. I després, amb el reforç del segon xacra moure'm les nostres emocions i potenciarem principalment la creativitat i la vitalitat.
🌟T'animes a provar? recorda que la teva 1ª sessió és gratuïta.
💜Si sens que aquest espai és per a tu, vine sense pensar-t'ho gaire i si consideres que algun familiar o amistat li pot ser d'utilitat, comparteix-li.
🙏Hauràs de portar roba còmode, aigua, una estoreta, manta fina i un coixí per asseure't a Terra.
✨Ens veiem aquest 04 de desembre a l'Escola Bressol el Rial de Sant Cebrià de Vallalta a les 18:30. Just al costat del camp de futbol. Veniu uns 10 min. abans per començar puntuals