30/08/2024
Cambra Lluna ☕️🍽
¿Qué tal ha ido vuestro verano?
Nosotros no hemos parado ni un segundo pero tenemos muchas ganas de volver a veros el próximo lunes en la cafetería de la Cámara.
¡Volvemos el lunes 2 de septiembre! 😊
Com ha anat el vostre estiu?
Nosaltres no hem parat ni un segon però tenim moltes ganes de tornar a vore-vos el proper dilluns en la cafeteria de la Cambra.
Tornem el dilluns 2 de setembre! 😊