18/03/2020
Kaixo! Zer moduz eramaten ari zarete etxeko egonaldia? Gu, lanean jarraitu behar dugu, janari egile bezala eta egonaldia hobeto eraman ahal izateko, aitaren eguna ospatu nahi duzuten horientzako, mail bitartez enkargatu ahal duzuela erabaki dugu, eta etxera eramango dizuegu. Eta gauzak errezte arren, bidalketa doakoa izango da, gure ohiko guneetan eskatu ezkero.
Ánimo!!!
Hola! qué tal llevamos la estancia en casita? Nosotros seguimos trabajando, como empresa dedicada a la alimentación. Hemos pensado que para ayudaros a celebrar el día del padre, podéis hacernos vuestros encargos por Mail y os los llevamos a casa. El envío será gratuito para poner nuestro granito de arena a esta situación tan difícil (dentro de nuestras zonas habituales de reparto)
Ánimo!!