Horchateria El Tio Che

Horchateria El Tio Che Horchatería El Tío Ché es un símbolo entre las buenas horchaterías y heladerías de Barcelona.
(814)

El Tío Ché es un símbolo entre las buenas horchaterías y heladerías de Barcelona. Aunque su fama ha abierto las fronteras de Cataluña está entre las mejores de España, según el diario ABC entre otros, al ubicarla en los primeros puestos de preferencia. Lugar obligado de todos los vecinos de Poble Nou, su origen es parte de la historia común de los valencianos que llegaban a la ciudad a tentar su

erte y mientras llegaba, vendían horchata por las calles. Así es como Pere Joan Iborra inicia la tradición familiar de cuatro generaciones ofreciendo con una jarra la bebida por las calles de la ciudad: “Ché, prueba esto”. Tan familiar como persistente fue el Tío Ché que su nombre se popularizó primero en la Barceloneta, donde encalló sin querer, mientras llegaba un barco para ir a las Américas. Pero luego ancló en Pueblo Nuevo, donde la familia continúa dando un toque de sabor a la vida de miles de vecinos de toda la vida.

☀️ Comença l'horari d'estiu!🥤 I com cada dimecres... FARTONÀ!Per cada orxata, un fartó de regal 😋A més, des d'avui ja ob...
17/06/2026

☀️ Comença l'horari d'estiu!

🥤 I com cada dimecres... FARTONÀ!

Per cada orxata, un fartó de regal 😋

A més, des d'avui ja obrim tots els dies de la setmana perquè pugueu gaudir de la vostra orxata quan us vingui de gust.

Us esperem a l'Orxateria El Tio Che! ❤️

Qui vindrà a celebrar-ho? 👇

Aquestes Festes de Maig les hem viscut de la manera que més ens agrada: compartint moments, somriures i tradicions amb e...
17/05/2026

Aquestes Festes de Maig les hem viscut de la manera que més ens agrada: compartint moments, somriures i tradicions amb el barri ❤️ gaudint d'una xocolatada molt especial envoltats de famílies, amics i molta il·lusió.

Gràcies a tots els que vau passar a compartir una estona amb nosaltres ✨
No hi ha res més bonic que veure el Poblenou ple de vida 💫

Ahir vam tindre la visita del Roger Pera i la seva mare, la "Meri". Vaig estar molt contenta d'haver-la conegut. Li van ...
17/05/2026

Ahir vam tindre la visita del Roger Pera i la seva mare, la "Meri".

Vaig estar molt contenta d'haver-la conegut.

Li van portar orxata al pare i aquest matí hem rebut aquest vídeo... 🥹

Gràcies, família, per ser com sou i per alegrar-nos moments de la nostra vida!! ❤️

💛 Feliç dia de la marePer totes les mares que ho donen tot cada dia, sense demanar res a canvi.Per les que cuiden, estim...
03/05/2026

💛 Feliç dia de la mare

Per totes les mares que ho donen tot cada dia, sense demanar res a canvi.

Per les que cuiden, estimen i sempre hi són,
en els moments bons... i en els no tan bons.
Avui brindem per vosaltres 🥤🍦 perquè sou el més important.

Gràcies per tant, mare. 💫

Feliç dia del treballador! ❤️Avui volem brindar per totes les persones que, dia rere dia, amb esforç, passió i dedicació...
01/05/2026

Feliç dia del treballador! ❤️

Avui volem brindar per totes les persones que, dia rere dia, amb esforç, passió i dedicació, fan que tot sigui possible.

Gràcies per estar sempre al peu del canó, per no rendir-vos i per posar-hi el cor en tot el que feu.

A El Tio Che, cada orxata també és fruit d'aquest treball i d'aquesta il·lusió que compartim amb vosaltres 💛

Gràcies per formar part de la nostra família!

🥤✨ Brindem per tu!

Bon Sant Jordi!Avui celebrem els petits grans moments: una rosa, un llibre... i alguna cosa dolça per compartir. 🍨🥤Que n...
23/04/2026

Bon Sant Jordi!

Avui celebrem els petits grans moments: una rosa, un llibre... i alguna cosa dolça per compartir. 🍨🥤

Que no us faltin històries boniques, somriures i tradicions.

Us esperem a Horxateria El Tio Che per endolcir aquest dia tan especial. ❤️

Bona diada a tothom!

Gelats DiadaDeSantJordi RosesILlibres

☺️Hi ha coses que no canvien mai...Una bona orxata ben fresca i una estoneta de relax.Amb qui vindries a fer aquest brin...
16/03/2026

☺️Hi ha coses que no canvien mai...

Una bona orxata ben fresca i una estoneta de relax.

Amb qui vindries a fer aquest brindis? 👇

Etiqueta aquella persona amb qui compartiries una orxata.

Ja tornem! 🥤Després d’uns dies de descans, tornem a obrir les portes.Us esperem per gaudir de les nostres orxates, grani...
05/03/2026

Ja tornem! 🥤

Després d’uns dies de descans, tornem a obrir les portes.

Us esperem per gaudir de les nostres orxates, granissats i gelats artesans.
Ja estem oberts!

Tanquem uns dies per vacances!Aprofitarem per descansar, estar amb la família i tornar amb la ment fresca i el cor ben p...
19/01/2026

Tanquem uns dies per vacances!

Aprofitarem per descansar, estar amb la família i tornar amb la ment fresca i el cor ben ple.

Ens retrobem el 5 de març amb moltes ganes de veure-us i seguir compartint moments! 🤗

Gràcies per la paciència i per ser-hi sempre.
Fins molt aviat! 💛

18/01/2026

El Tio Che marxa de vacances! ✈️

Demà ja no obrim i tornarem a obrir el 5 de març.

Com sempre, abans de tancar ens fa molta il·lusió veure-us i acomiadar-nos una mica.
Si voleu orxata per emportar, gelat o alguna coseta per compartir en família, avui és el dia! 🥤🍰

Aprofiteu per endur-vos un trosset del Tio Che per casa i no quedar-vos sense fins al nostre retorn.

Us agraïm moltíssim tota la companyia, el carinyo i les visites de tots aquests dies.
Ens fa feliços ser part de les vostres tardes, passejades i plans en família ❤️
Ens retrobem el 5 de març amb moltes ganes!

Una abraçada ben gran de part de tot l’equip del Tio Che

Dirección

Rambla Del Poble Nou 44-46
Barcelona
08005

Horario de Apertura

Lunes 10:00 - 00:00
Martes 10:00 - 23:00
Miércoles 10:00 - 23:00
Jueves 10:00 - 23:00
Viernes 10:00 - 00:00
Sábado 10:00 - 01:00
Domingo 10:00 - 23:00

Teléfono

+34933091872

Notificaciones

Sé el primero en enterarse y déjanos enviarle un correo electrónico cuando Horchateria El Tio Che publique noticias y promociones. Su dirección de correo electrónico no se utilizará para ningún otro fin, y puede darse de baja en cualquier momento.

Contacto La Empresa

Enviar un mensaje a Horchateria El Tio Che:

Compartir

Categoría