Mamá heladera

Mamá heladera En Mamá heladera damos vida a tus recuerdos en forma de helados para que tengas una agradable excus

Fa uns dies llegíem un estudi de Harvard que parlava sobre els possibles beneficis del gelat en alguns indicadors de sal...
14/05/2026

Fa uns dies llegíem un estudi de Harvard que parlava sobre els possibles beneficis del gelat en alguns indicadors de salut cardiovascular. I mentre moltes persones es preguntaven com podia ser que un aliment tan associat al plaer tingués aquest efecte, nosaltres no podíem deixar de pensar en tot allò que passa molt abans de la primera cullerada.

Perquè un gelat no és només sucre, llet o fruita. Un gelat també és context, emoció, companyia, pausa. És el cervell activant records, és el cos relaxant-se, és la memòria fent lloc a moments que necessitàvem tornar a visitar. Quan un sabor ens transporta a una cuina concreta, a unes mans estimades o a un estiu que encara ens viu a dins, no només estem menjant. Estem reconnectant.

A Mamá Heladera treballem precisament aquí: en aquest espai invisible entre el gust i la memòria. Transformem històries reals en sabors perquè sabem que la memòria emocional és una part fonamental del benestar humà. I quan activem aquests records a través dels sentits, el cervell reforça connexions emocionals, identitàries i afectives que ens ajuden a comprendre qui som i d’on venim.

Potser per això hi ha sabors que abracen. Sabors que calmen. Sabors que fan plorar sense saber exactament per què. El cervell recorda molt més del que pensem, i sovint és el gust qui troba la porta per tornar-hi.

Nosaltres no fem gelats per vendre postres. Fem gelats perquè creiem que conservar els records també és una manera de cuidar-nos.

“Cada record té un gust. Nosaltres només el fem tornar.” ❤️

07/05/2026

Moltes gràcies a tots i totes per aquests cinc anys d'alegries, de gelats, de records i de bons moments. Avui ho celebrarem amb cada gelat: regalarem un sobre i en set d'ells hi ha amagades set cates de gelats. És a dir, si us toca, us podreu emportar una cata de gelats a casa!

​A més, també hi haurà algunes tarrines de regal amagades i brindarem amb els primers que arribeu (fins a esgotar existències) amb dos tipus de cava de Sumarroca que són boníssims. També vindrà la Mònica Vidal, de , a fer fotos.

​Però, sobretot, avui us volem presentar la Daniela, que s'incorpora a l'equip. Us la presentarem quan vingueu. Us hi esperem per celebrar-ho, mil milions de gràcies!"

Què és ser mare?Ser mare és sostenir un altre ésser. Primer de forma intensa, gairebé total, i a poc a poc anar acompany...
03/05/2026

Què és ser mare?

Ser mare és sostenir un altre ésser. Primer de forma intensa, gairebé total, i a poc a poc anar acompanyant la seva independència, que emergeix de manera natural, mantenint aquest vincle per sempre, transformant-se amb el temps però sense desaparèixer mai.

Aquest ésser pot haver nascut del teu ventre o haver arribat a la teva vida en algun moment, teixint igualment una xarxa invisible i eterna.

Quan vaig escollir el nom de la gelateria, em va sortir de dins, del lloc més profund: del que més estimo ser, mare d’una nena que en aquell moment tenia 4 anys.

També neix de com estimo la meva mare, de com m’ha cuidat i de com em continua cuidant: amb un amor incondicional, constant, gairebé silenciós però sempre present.

Volia que cada persona que vingués a menjar un gelat es retrobés amb un moment que li pertany, cuidat amb aquesta mateixa delicadesa. Que el sabor no fos només gust, sinó refugi.

Així que espero que passeu un feliç Dia de la Mare, abraçant, estimant i recordant aquella persona que, molt probablement, us ha cuidat, estimat, educat i acompanyat amb tot el seu ésser.

Si avui vens amb la teva mare i ens ho dius, li farem una terrina una mida més gran de la que demani. Compres una petita i s’endurà una mitjana ❤️

🌹📖 Feliç Sant Jordi !​Us esperem a Mama Heladera amb gelats fets no només de records, sinó avui també de llibres, perquè...
23/04/2026

🌹📖 Feliç Sant Jordi !

​Us esperem a Mama Heladera amb gelats fets no només de records, sinó avui també de llibres, perquè celebrem un Sant Jordi preciós i inoblidable.

​Us esperem a la Ronda del Poblenou, 44. Aquí teniu el dibuix fet per la María José Gil Ulloa, igual que els punts de llibre que us regalarem si veniu avui!

Hem presentat els gelats de la Biblioteca Gelada a La Selva. Si vols tastar-los, encara estan disponibles al El Tribut d...
22/04/2026

Hem presentat els gelats de la Biblioteca Gelada a La Selva. Si vols tastar-los, encara estan disponibles al El Tribut durant tota la setmana. No només els pots provar dins dels seus menús, sinó que també pots anar-hi expressament, seure a la terrassa vora el mar i gaudir de l’emplatat preciós que fan per a cada “llibre”, amb unes vistes espectaculars que amplifiquen tota l’experiència.

A més, també tens l’opció de trobar-los a la gelateria aquests dies. Nosaltres anirem incorporant alguns dels sabors a la vitrina, però al Tribut hi tenen tota la col·lecció completa, perquè puguis escollir el “llibre” que més et cridi i viure’l amb calma, amb el mar de fons i el temps una mica més lent.

Feliç Sant Jordi!!!

Aquest Sant Jordi és molt especial per nosaltres.❤️
21/04/2026

Aquest Sant Jordi és molt especial per nosaltres.❤️





L’Odissea és el següent gelat que tenim a la vitrina de la Biblioteca Gelada. És un retorn a casa. Té gust de mar, de ve...
12/04/2026

L’Odissea és el següent gelat que tenim a la vitrina de la Biblioteca Gelada. És un retorn a casa. Té gust de mar, de vent salat, de terres desconegudes, de travessa i de dificultats, però també del Mediterrani, de refugi i d’allò que ens és familiar. Hi hem volgut posar sabors que ens parlen de casa nostra: l’oli d’oliva, que forma part de la nostra manera de cuinar i de viure; la llimona, que ens acompanya des de sempre; i el llorer, que ens porta a la memòria les cuines antigues, els guisats a foc lent i aquella aroma fonda que sembla que abraci. És un gelat que parla del camí, de tot el que es travessa abans de tornar, però també d’allò que roman. Ja el tenim a la vitrina. Si vols venir a provar-lo, t’esperem.

Recorda que els trobaràs tots a a partir de dilluns per gaudir de la gastronomia gaudiniana que proposen, de les vistes increïbles i d'un ambient inoblidable.

Hi ha sabors que ens porten directament a la infància… 🌿A la nostra vitrina ja hi viu un nou llibre:el gelat inspirat en...
11/04/2026

Hi ha sabors que ens porten directament a la infància… 🌿

A la nostra vitrina ja hi viu un nou llibre:
el gelat inspirat en El llibre de la selva.

Un imaginari que moltes hem viscut a través de la veu de Baloo, cantant despreocupat entre la selva.
Plàtans dolços, mel que sembla feta només per a nosaltres…
i aquell punt salvatge, inesperat, que desperta el joc quan parla de menjar formigues i que nosaltres hem interpretat amb un toc picant.

Hem convertit aquest record en un sorbet de plàtan amb mel i un toc de bitxo que li dona un picant suau.

És un sabor curiós, viu, que no s’acaba d’explicar fins que es tasta.

El podeu provar ja a Mamá Heladera.
I a partir de dilluns, formarà part de la biblioteca gelada al restaurant El Tribut, on podreu descobrir tots els gelats nascuts d’històries… fins i tot des de la seva terrassa, mirant el mar, amb calma.

Per Sant Jordi, a , hi trobareu una escultura de xocolata creada per Lluc Crusellas, i aquest projecte també es transformarà en una donació de llibres per a un hospital infantil.

Un petit refugi per a qui estima els gelats, els llibres… i els records que es poden tastar.

Ja n'han parlat a Mundo deportivo... no t'ho perdis!

Cada record té un gust. Nosaltres només el fem tornar.

12/01/2026

Dirección

Rambla De Poblenou 44
Barcelona
08005

Notificaciones

Sé el primero en enterarse y déjanos enviarle un correo electrónico cuando Mamá heladera publique noticias y promociones. Su dirección de correo electrónico no se utilizará para ningún otro fin, y puede darse de baja en cualquier momento.

Contacto La Empresa

Enviar un mensaje a Mamá heladera:

Compartir

Categoría