13/05/2026
Vore kære naboer i Den gamle have åbner atter op for ny sæson med ny forpagter ved roret !
Vi byder velkommen. ☀️
🍦🍦🍦
Ved du endnu ikke, hvad du skal lave Kristi Himmelfartsdag og den kommende weekend?
Så håber vi, hos Den Gamle Have, at se dig og måske din nabo, din ven, dine børn eller dine børnebørn til en is!
Vi åbner nemlig i morgen, Kristi himmelfartsdag, og vi glæder os!
Mandag - torsdag: 10-17:30
Fredag - søndag: 10-19
Vi serverer is, kaffe og drikkevarer uden alkohol, mens vi venter på, de sidste maskiner og bevillinger og aftaler kommer i hus, så vi er klar med fuldt sortiment 🤞
Vi glæder os til at se jer alle, uanset om I hilser på, drikker en kaffe, spiser en is eller måske er interesseret i at afholde et arrangement hernede?
Pssst, vi er nemlig også åbne for selskabsbookinger - allerede i år også!
Så skal I holde dimissionsmiddag, konfirmation, fødselsdag, firmafrokost eller noget helt femte, så skriv på
[email protected]
Følg også med herinde på Facebook fremover, hvor vi skriver ud med særlige arrangementer og andre nyheder🥳