28/02/2026
Kære Watami-gæster ❤️
Vi vil gerne informere jer om, at vores afdeling i Nordvest pr. dags dato er blevet afhændet og derfor ikke længere er en del af Watami.
Restauranten drives fremover af nye ejere og har ikke tilknytning til Watamis brand, menuer eller koncept.
Vi vil gerne sige tusind tak for jeres store opbakning og loyalitet gennem tiden – det har betydet rigtig meget for os.
Watami fortsætter sin udvikling, og vi vender snart tilbage med spændende nyt.
Vi glæder os til fortsat at byde jer velkommen i vores øvrige afdelinger.
De bedste hilsner
Watami