01/05/2024
🍨☕️ AFFOGATTO ☕️🍨
Så kom æ italie’ne sgu tebach. Den dæ mæ vanilleis oh kaffe. Smache dælme godt! 😋
Det æ vist ve oh væh Kaffeti’ 😍
(Så kom italieneren tilbage. Den der med vaniljeis og espresso. Smager dælme godt. Det er vist ved at være kaffetid)