24/05/2026
Midt i den gode og festlige stemning 🎉 er der desværre en, der har glemt sin telefon 📱
Den er fundet og lagt sikkert til side, og kan afhentes i butikken 😊
vi står klar fra kl. 16 🍕
OG der serveres slices’s fra kl 21🍕🍕
Vi glæder os til at give den max gas med jer på sidste dag 🔥🥳
OBS. HUSK vi også har åbent i morgen Mandag D.25. I anledning af 2. Pinsedag🍕
// Picasso