17/10/2011
IT'S ALIIIVE!!!!!
Men i første omgang kun for en kort bemærkning. I morgen d. 18 holder KaffeVærket åben i det sprit nye lokale i underetagen (kaldet appendix). Rasmus Bendixen og jeg holder åbent, for at mindes de dage, hvor der var billig kvalitets (måske endda gratis i morgen) til i Randers. Caféen åbner kl to, så kom forbi og drik en kop lækker kaffe mens spiller, snakker, digter eller noget helt andet.
Mvh. Niels Bak, Barista.