03/04/2026
I disse dage er det fjorten år siden vi første gang slog dørene op. Det er unødvendigt at sige at det har været en fantastisk rejse❤️. Vi glæder os til endnu flere år i selskab med Odenses fineste gæster og verdens bedste kollegaer🥂. Tusind tak til jer alle.
God påske - vi holder åbent fredag og lørdag , men trækker stikket 1. og 2. Påskedag. Vive!