06/11/2024
🚨 Vigtig nyhed fra Casa Bonita! 🚨
Vi har taget en beslutning, der vil gøre jeres besøg hos os endnu bedre!
Fra nu af kører vi med først til mølle-princippet – det betyder, at vi ikke længere tager imod bordreservationer.
Hvorfor? Fordi vi desværre har oplevet, at mange reservationer ikke bliver brugt, hvilket resulterer i tomme borde og skuffede gæster, der ellers gerne ville spise hos os. Vi vil hellere sikre, at der er plads til jer, når I kommer forbi spontant!
Bemærk, at der kan være lidt ventetid ved ankomst hvis I kommer i travle perioder, men vi lover at gøre vores bedste for at finde jer et bord. Der vil også være mulighed for at vente på næste ledige bord med en drink eller snack i bar-området. 🍸🍹
Vi glæder os til at byde jer velkommen, uanset om det er til spisning eller bare gode drinks og godt humør.
Så grib vennerne, sving forbi, og nyd den gode stemning, når det passer jer. Vi står klar med åbne arme, lækre drinks og tacos! 🌮
Der er mest travlt i restauranten imellem 18.15 og 18.45. Dog kører vi, hver dag early-bird tilbud på både lækre majs tacos og quesadillas, hvis man kommer inden 17.30, læs mere på hjemmesiden www.casabonita.dk
Ved større selskab/grupper send gerne en mail på [email protected].
Vi glæder os til at se jer til en endnu mere levende og åben oplevelse hos Casa Bonita!