12/06/2026
“Hvad skal vi have at spise?" 🤷♂️
Svaret er altid sushi. Især om fredagen.
Hvis din krop også primært består af ugentlig træthed og et akut behov for crispy ebi, så har vi kuren klar i Rosengårdcentret. Vi har rullet hele dagen, så du bare kan læne dig tilbage og lege madanmelder.
Gør dig selv (og din familie/kæreste/kat) en tjeneste: Drop madlavningen og hent fredagshygget hos os.
Ses i food avenue – vi har sat sushirisene over! 🚀🍣