06/08/2022
Det er så mærkeligt ikke at have caféen længere, og mange har spurgt hvad jeg så skal. Jeg skal blandt andet stadig undervise i poledance hos Freja Popp, hvor jeg nu også har tid til flere workshops, enetimer og arrangementer. Sæsonen starter snart og tilmelding er åben 🥰 Mit hold er om onsdagen 20.15 - 21.15. Jeg køre blandet niveau (alder 15+). Kom og sving med mig 💃
Kontakt mig endelig hvis du har spørgsmål 🙂
Kom og se vores program på POPP STUDIO. Der vil være mulighed for ekstra træning i Disco og Hip Hop op til turneringer på klippekort.