21/06/2026
ArtShop åbning
Tak til alle jer, der deltog i åbningen af vores ArtShop i går. Vi fik 200 besøgende og en del af vores glade gæster købte et kunstværk med hjem. Vi er SÅ glade for opbakningen, tak!
En kæmpestor tak vil vi også gerne sende til vores gode venner Ole Mikkelsen og Henrik Beha, som har hjulpet os godt på vej med opbygning af vægge, skabe, skillevægge & podier. Jeres bidrag har hjulpet med at gøre ArtShoppen til et super hyggeligt og originalt galleri.
Vi holder åbent hver fredag, lørdag & søndag kl. 13-16 sommeren igennem. Vi supplerer løbende med nye værker.
Tak til Claus Bjørn Larsen for fine fotos