11/01/2026
Glædelig nytår allesammen
Rygterne går jo hurtigt, og vi bliver ofte stoppet og spurgt ind til vores dejlige butik på Lynæshavn ❤️
Så inden der sker for meget gætteri osv. så får i her en fælles besked 🤗
Det er helt rigtigt, vi har opsagt vores lejemål på Lynæshavn.
Det sker af den simple årsag, at Christoffer gerne vil på skolebænken igen, og læse til ejendomsmægler (et job Christoffer altid har ønsket at uddanne sig til og det kommer nok heller ikke som nogen overraskelse for nogen, da mange ved Christoffer er utrolig aktiv på boligmarkedet og elsker alt hvad der har med boliger at gøre ) - samtidig er der meget at se til med 2 butikker og med små 50 medarbejdere.
Hjemme er vi også blevet en stor familie, så for at vi kan give os tid med ungerne i sommerferien eller andre ferier, har vi måtte træffe dette svære valg. (Det er ofte det hvor andre har ferie har ishusene mest travlt og skal knokle)
For det er et virkelig svært valg! ! ! !
Vi har intet dårligt at sige om Lynæshavn. Vi har altid haft et stort og godt samarbejde med Havnefoged Morten og hans ansatte Allan og Christian samt bestyrelsen. Vi har elsket at snakke med alle vores fastlægger i havnen. Vi har grint og nydt de gode historier fra Lynæs Bådelaug (Kai står nok for de fleste 😆) og vi har elsket alle dem som kommer og besøger os. Så det skyldes hverken at vi ikke trives eller grundet omsætning - nej tværtimod og det er også det som har gjort det så svært - og vi kommer virkelig til at savne mange mange mennesker som vi møder dagligt 🤗
Stine overtager derfor familien virksomhedsdrift på Hundested havn, sammen med vores managerer og ansatte og det bliver rigtigt godt!
Stine har allerede bestilt 100 nye golfkøller, banan får en tur igen igen igen her i februar, nyt musik anlæg tilsluttes også kommer der ekstra softice maskine samt hjemmebagte store pandekager
Vi vil derfor bare gerne sig tak til Lynæshavn og de andre butikker, tak til alle der har støttet og en kæmpe tak til verdens bedste personale soooom heldigvis følger med i butikken på Hundested havn
Jeg har sagt det før og siger det stolt igen
Uden vores medarbejder ingen fjordens café og ishus
Håber i alle får et fantastisk 2026
Hilsen Stoffer og Stine og hele personalet ❤️
Ps.
Butikken i Lynæs har vi ladet stå med alle maskiner, inventar mm. Så hvis man ønsker at overtage dette, har vi sat det hele til en meget billig pris ved overtagelse. 200.000 kr. Der er for godt 500.000 kr. I værdi