21/02/2021
Vi er så småt igang med at lave nyt menukort samt takeaway kort. 😊😊😊
Derfor vil vi gerne høre jeres forslag/ ønsker til nogle dejlige forårs/ sommer retter.
De forslag/ retter som får en plads på vores menu kort, bliver offentliggjort her på Facebook D. 28 Feb.
De retter som vi vælger ud til vores nye menukort, af jeres forslag, gir vi en kold Fadøl eller et glas vin ved jeres næste besøg hos os.🍺🍷
Vi glæder os til at se jeres forslag😊😊😊😊
Håber snart vi ses 😊😊😊