01/05/2024
Det er med et tungt hjerte, at vi må meddele at vi har valgt at opsige vores aftale og desværre ikke vil forpagte caféen efter udgangen af juli.
Vi har forsøgt alle muligheder for at fortsætte rejsen, men må desværre sande at det er for omkostningsfuldt for en familie med fire små individer, der også skal mødes og ses. Familien er og bliver det vigtigste, og det er vi desværre nødt til at tage konsekvensen af. Vi har elsket at få muligheden, og vi har haft mange drømme og visioner for, hvordan rejsen skulle se ud. Desværre er den blevet noget kortere end vi havde håbet og regnet med.
Tak for jeres opbakning og støtte siden vi overtog forpagtningen i starten af 2023. Tak til kunder, der trofast er vendt tilbage igen og igen. Tak for gavmilde beskeder med hep og opbakning både her og i caféen. Tak til alle de dygtige og inspirerende samarbejdspartnere vi har haft og som har været med til gøre det muligt at lave mad med lækre, lokale råvarer. Tak til VHKI for at give os muligheden.
VIGTIGT:
Til alle jer, der allerede har booket os henover sommeren og i efteråret - I vil selvfølgelig blive kontaktet snarest. Og hvis der er den mindste tvivl, må I endelig ikke tøve med at smide os en mail på [email protected] eller kontakte os på telefon 29829977.
De bedste hilsner
Tue og Louise