12/07/2019
Lieve klanten,
Met spijt in het hart is vanaf 15 juli in de sushi bar geen "stay" meer mogelijk. De wetgeving daaromtrent is te streng.
We gaan ons volop inzetten op de " take away " à la minute of op bestelling.
Dagverse sushi die blijft vernieuwen en verassen, daar gaan we voor!!!!
Heerlijk lekker en gezond …
We zijn alle dagen open van 11u tot 19u woensdagnamiddag en zondag gesloten.
We hopen u verder te mogen verwennen met onze lekkere sushi, sashimi, poke bowls,...
Erika en team