16/06/2016
Allerbeste, lieve en trouwe klanten, met pijn in het hart delen wij jullie mee dat we ons restaurantje op 26 juni om persoonlijke redenen zullen stopzetten. Wij danken jullie bijzonder voor de vele fijne en enthousiaste reacties. Jullie hebben deze maanden de moeite waard gemaakt!
We zullen jullie missen. En wie weet tot ziens!
Chiara, Lina, Lorre, Kevin & Stijn'