Au Bain Marie

Au Bain Marie Restaurant Au Bain Marie te Neerpelt. Au Bain Marie is reeds langer dan 20 jaar een gastronomisch begrip in Neerpelt en omstreken.

Bert's passie voor vers en lekker eten vind je terug in ieder gerecht. Authentieke smaken en klassieke combinaties uit de Franse keuken zijn de leidraad. Hierbij is bewust gekozen voor een kleinere kaart, die samen met onze suggestiemenu's de basis vormen voor een gezellig avondje uit.

Au Bain Marie ruimt op! Allemaal welkom op onze uitverkoop op vrijdag 29 en zaterdag 30 augustus van 9u tot 17u! Kom gez...
28/08/2025

Au Bain Marie ruimt op!

Allemaal welkom op onze uitverkoop op vrijdag 29 en zaterdag 30 augustus van 9u tot 17u!

Kom gezellig even snuisteren tussen onze restaurantspulletjes!

🖼️

📣 UITVERKOOP op vrijdag 29 & zaterdag 30 augustus 📣Wil je ook een stukje Au Bain Marie bij je thuis😍🤩? Kom gerust eens k...
13/08/2025

📣 UITVERKOOP op vrijdag 29 & zaterdag 30 augustus 📣

Wil je ook een stukje Au Bain Marie bij je thuis😍🤩? Kom gerust eens kijken tussen onze spulletjes 🍽️🍴🍹🍸🥂🍷☕️🫖

P.S. De chef is niet te koop 😅😂

Na 35 jaren vol smaak, gezelligheid en mooie herinneringen nemen we afscheid. De chef gaat op pensioen en we sluiten ons...
08/07/2025

Na 35 jaren vol smaak, gezelligheid en mooie herinneringen nemen we afscheid. De chef gaat op pensioen en we sluiten ons restaurant.

Met nostalgie kijken we naar de foto’s van vroeger. Met veel liefde en passie hebben we altijd het beste van onszelf proberen te geven om jullie een fijne restaurantervaring te geven. We beschouwen dit niet als een einde maar een nieuw hoofdstuk in ons leven. Eentje waarbij we terug wat meer tijd hebben voor onszelf en de (klein)kindjes.

Het waren 35 mooie jaren. Wat in 1990 begon met een winkel met witloofrolletjes en balletjes in tomatensaus, is doorheen de jaren gegroeid naar een bloeiend restaurant. Het is niet altijd gemakkelijk geweest, maar we hebben wel altijd geprobeerd om er het beste van te maken. We zijn heel dankbaar voor alle mooie momenten die we hebben mogen meemaken. We zijn blij dat we kunnen stoppen op een hoogtepunt en kunnen afronden met een positieve ambiance. Er komt geen overnemer of andere chef. Au Bain Marie is ons thuis en mits de nodige verbouwingen zal het ook ons thuis blijven.

Uiteraard willen we ook jullie, onze klanten, bedanken voor alle etentjes doorheen de jaren. We zijn er bij geweest tijdens verjaardagsfeestjes, huwelijksaanzoeken, trouwfeesten, vriendenbijeenkomsten ... Voor ons zijn jullie meer dan gewoon maar ‘klanten’. We kennen jullie ondertussen zo goed dat we jullie als familie zijn gaan beschouwen, met ons restaurant als gemeenschappelijke woonkamer voor half Neerpelt en omstreken.

We hopen dat alle mooie herinneringen die we samen gemaakt hebben jullie zullen bijblijven.
In ons hart zitten ze sowieso!

Vergeet niet dat de liefde voor goed eten en samenzijn altijd voortleeft, waar je ook gaat!

Veel liefs,

Bert, Gaby & Leen

Lieve gasten, Na 35 jaren vol smaak, gezelligheid en mooie herinneringen nemen we afscheid. De chef gaat op pensioen en ...
08/07/2025

Lieve gasten,


Na 35 jaren vol smaak, gezelligheid en mooie herinneringen nemen we afscheid. De chef gaat op pensioen en we sluiten ons restaurant.

Met nostalgie kijken we naar de foto’s van vroeger. Met veel liefde en passie hebben we altijd het beste van onszelf proberen te geven om jullie een fijne restaurantervaring te geven. We beschouwen dit niet als een einde maar een nieuw hoofdstuk in ons leven. Eentje waarbij we terug wat meer tijd hebben voor onszelf en de (klein)kindjes.

Het waren 35 mooie jaren. Wat in 1990 begon met een winkel met witloofrolletjes en balletjes in tomatensaus, is doorheen de jaren gegroeid naar een bloeiend restaurant. Het is niet altijd gemakkelijk geweest, maar we hebben wel altijd geprobeerd om er het beste van te maken. We zijn heel dankbaar voor alle mooie momenten die we hebben mogen meemaken. We zijn blij dat we kunnen stoppen op een hoogtepunt en kunnen afronden met een positieve ambiance. Er komt geen overnemer of andere chef. Au Bain Marie is ons thuis en mits de nodige verbouwingen zal het ook ons thuis blijven.

Uiteraard willen we ook jullie, onze klanten, bedanken voor alle etentjes doorheen de jaren. We zijn er bij geweest tijdens verjaardagsfeestjes, huwelijksaanzoeken, trouwfeesten, vriendenbijeenkomsten ... Voor ons zijn jullie meer dan gewoon maar 'klanten'. We kennen jullie ondertussen zo goed dat we jullie als familie zijn gaan beschouwen, met ons restaurant als gemeenschappelijke woonkamer voor half Neerpelt en omstreken.

We hopen dat alle mooie herinneringen die we samen gemaakt hebben jullie zullen bijblijven.
In ons hart zitten ze sowieso!

Vergeet niet dat de liefde voor goed eten en samenzijn altijd voortleeft, waar je ook gaat!

Veel liefs,

Bert, Gaby & Leen

Een hele week Valentijn 💘
12/02/2025

Een hele week Valentijn 💘

Vrolijk kerstfeest (mét een lekker dessertje)!
26/12/2024

Vrolijk kerstfeest (mét een lekker dessertje)!

Nog een weekje het suggestiemenu met deze mooie vongole, daarna gaan we ‘wild’ 🤪 Onze menu’s staan op de website.
16/10/2024

Nog een weekje het suggestiemenu met deze mooie vongole, daarna gaan we ‘wild’ 🤪

Onze menu’s staan op de website.

Helemaal klaar voor ons asperge menu! 😁😋‘Het leven is aan de rappen’ want dit weekend hebben we nog tafeltjes vrij. 🍽️Re...
02/05/2024

Helemaal klaar voor ons asperge menu! 😁😋

‘Het leven is aan de rappen’ want dit weekend hebben we nog tafeltjes vrij. 🍽️

Reserveren kan via het contactformulier op de website of telefonisch 011 66 31 17

We zijn nog op zoek naar een extra flexi medewerker voor hulp in de bediening tijdens het weekend 🍽️🍷🥂☕️Meer info en sol...
19/01/2024

We zijn nog op zoek naar een extra flexi medewerker voor hulp in de bediening tijdens het weekend 🍽️🍷🥂☕️

Meer info en solliciteren: 011 66 31 17

Nieuw jaarke zoete….  🐷Na de drukte van de eindejaarsperiode 🥂 en ons deugddoend verlof 😎 hebben we terug veel goesting ...
10/01/2024

Nieuw jaarke zoete…. 🐷

Na de drukte van de eindejaarsperiode 🥂 en ons deugddoend verlof 😎 hebben we terug veel goesting om er ook dit jaar terug vollebak in te vliegen! 🍽️🍷
We willen jullie graag bedanken 🥰 voor de gezellige etentjes van afgelopen jaar en kijken uit naar 2024! 🤩

Ons goede voornemen voor dit jaar? Een extra sluitingsdag 😅 Vanaf nu zijn we gesloten op maandag en dinsdag. 😴

We wensen jullie alle goeds toe in 2024! 🍀

Dikke zoen,
Je kapoen 😉
Bert & Leen

Geen kerst zonder peertjes😊 Fijne kerstdagen! 🎄🎅🏻 P.S. Morgen middag 26 december is er terug een tafel vrij gekomen. Res...
25/12/2023

Geen kerst zonder peertjes😊 Fijne kerstdagen! 🎄🎅🏻

P.S. Morgen middag 26 december is er terug een tafel vrij gekomen. Reserveren kan nog: 011 66 31 17

Vanaf vanavond serveren we een nieuw suggestiemenu 🍄Ook benieuwd naar al dat lekkers? 😋
07/09/2023

Vanaf vanavond serveren we een nieuw suggestiemenu 🍄

Ook benieuwd naar al dat lekkers? 😋

Adres

Pelt

Openingstijden

Dinsdag 18:00 - 21:00
Woensdag 18:00 - 21:00
Donderdag 18:00 - 21:00
Vrijdag 18:00 - 21:00
Zaterdag 18:00 - 21:00
Zondag 12:00 - 13:30

Telefoon

+3211663117

Meldingen

Wees de eerste die het weet en laat ons u een e-mail sturen wanneer Au Bain Marie nieuws en promoties plaatst. Uw e-mailadres wordt niet voor andere doeleinden gebruikt en u kunt zich op elk gewenst moment afmelden.

Delen