17/08/2025
Wij danken iedereen voor samen met ons afscheid te nemen van Frietshop Melle bij Dirk en Hilde!
Wij willen ook al onze werknemers 1 voor 1 bedanken voor jullie inzet en steeds met een lach al onze klanten te bedienen!
Duizend maal dank aan alle klanten en werknemers!
Alsook willen wij Dirk en Hilde bedanken om steeds de frituur met een lach uit te baten!
Jullie zullen allemaal gemist worden! ❤️❤️❤️
Tot snel! 😘😘