26/05/2017
Beste koffie vrienden,
helaas moet ik jullie mede delen dat ik per 1 juni zal sluiten. Zoals velen van jullie weten heb ik een zoontje van bijna 2 jaar, en daar wil ik ontzettend graag meer quality time mee doorbrengen. Een eigen zaak met openingstijden in het weekend maakt dat toch wel een beetje lastig! Ik heb gezocht om een opvolger te vinden zodat het zaakje zelf verder zou kunnen bestaan, maar helaas zonder succes- vandaar uiteindelijk dit besluit.
Ontzettend bedankt aan al m'n regulars! Het was bijzonder leuk om te zien hoe blij jullie met dit enigszins hipster koffietentje in Maaseik waren. Thanks a latte! ☕
Onze laatste uurtjes zullen zijn;
Zaterdag 10 - 13
Zondag -
Woensdag 10 - 13
Please pop by!
Astrid.