21/09/2025
Na 42 mooie jaren gaan wij met pensioen!
Het ijssalon zal nog open zijn tot en met zondag 28 september 2025.
Daarna doen wij in de winkel nog een uitverkoop tot 19 oktober van de dozen ijs op onderstaande dagen:
- woensdag 13u30-17u
- donderdag 13u30-17u
- vrijdag 13u30-17u
- zaterdag 13u30-17u
Op zondagen zullen wij dus gesloten zijn.
Wij willen onze klanten heel erg bedanken voor de mooie jaren, lieve woorden, fijne babbels en het vertrouwen!
Groetjes,
Het Ijsmanneke’s team