10/05/2026
Aan mijn allerliefste klanten,
Mijn laatste week is aangebroken en vandaag is het mijn laatste zondag dat het café open is. Ik wil jullie allemaal bedanken voor de mooie momenten en ontelbare herinneringen die ik voor altijd zal koesteren.
Jullie zitten voor altijd in mijn hart!
Nog even meedelen dat ik donderdag nog open ben van 8u-13u30.
Hopelijk nog eens tot dan of anders tot op de closing party.
Veel liefs,
Patje 🫶