Frituur frit-stop

Frituur frit-stop Wij bakken onze snacks en frietjes in plantaardige vet. Dit is niet alleen veel gezonder en lichter verteerbaar dan dierlijk vet,maar ook nog lekkerder!

Voor overheerlijke frietjes snacks en zelfbereide gerechten.

Beste Klanten,Vanaf deze week zijn we open op:Vrijdag van 16.30 - 21.00 uurZaterdag van 16.30 - 21.00 uurZondag van 16.0...
05/09/2019

Beste Klanten,

Vanaf deze week zijn we open op:
Vrijdag van 16.30 - 21.00 uur
Zaterdag van 16.30 - 21.00 uur
Zondag van 16.00 - 21.00 uur

Jullie kunnen parkeren vóór de voormalige Garage Ruys (zie foto) of op het kerkplein (70 m van frituur) wegens de aangepaste rijstroken en het verdwijnen van de parkeerplaatsen voor de frituur.

Wij hopen jullie terug te mogen verwennen op deze 3 dagen met lekkere frietjes, snacks en hamburgers!

Vriendelijke groet,

Patrik en Davy

Beste Klanten,Nu er gewijzigde rijstroken zijn en dus geen parkeerplaatsen meer zijn voor de frituur, kunnen we jullie a...
01/09/2019

Beste Klanten,

Nu er gewijzigde rijstroken zijn en dus geen parkeerplaatsen meer zijn voor de frituur, kunnen we jullie aanraden om op het kerkplein te parkeren (70 meter van frituur) of zoals op de foto voor de voormalige Garage Ruys (5 parkeerplaatsen).

Vriendelijke groet,

Patrik en Davy

28/08/2019

Beste klanten, fase 6 van de werken aan en rond het kruispunt zitten erbij op. Daarom kunnen wij vanaf zaterdag 31/08 terug openen. Dit weekend zijn we open op zaterdag en zondag vanaf 16u tot 21h. Vanaf volgende week 3 dagen vrijdag zaterdag en zondag ook vanaf 16u tot 21h. We gaan er met volle goesting zorgen dat we de lekkere frietjes satés en stoofvlees kunnen meegeven aan jullie! Hopen jullie te mogen verwelkomen! Vriendelijk groeten patrik&davy

21/06/2019

Beste klanten en vrienden, We kunnen jullie het volgende meedelen welke oplossing er gezocht is voor de lekkere frietjes weer te kunnen bakken voor jullie! We gaan gebruik maken door de zware werken van een sluitingpremie tot eind augustus. Dus vanaf begin september zijn we terug geopend met een spenderend opening!!! Ook voor de getroffen families van de water ramp, hopen we dat alles zo snel mogelijk terug inorde komt! De mensen van achterbroek zijn vechters dus alles komt goed! Groetjes en tot dan... Patrik en davy.

09/06/2019

Beste klanten, door de grote inpakt met de werken zijn we genoodzaakt vanaf vandaag niet meer geopend te zijn! Hebben 5jaar leuke momenten gehad maar spijtig moeten we er nu mee stoppen! Groetjes Patrik

07/06/2019

Beste klanten, ook vandaag geopend met werken! Jullie kunnen parkeren aan de spar of kerkpleintje! Me niet vergeten he?

02/06/2019

Beste klanten, vrienden en familie,

Allereerst willen we iedereen bedanken voor de steun en het trouw blijven langskomen tijdens de eerste fase van de wegenwerken. 🙏🏼 Thank you !!!

Nu is de tweede fase van de werken begonnen en deze fase zal een grotere impact hebben op de doorstroom van verkeer en het parkeren in de buurt.

We gaan regelmatig updates geven over mogelijkheden van bereikbaarheid en waar te parkeren. Momenteel, en zeker bij dit prachtige weer, is het aan te raden met de fiets te komen. Indien toch met de auto, dan best parkeren op het pleintje naast de kerk. Dit is slechts 75 meter van de frituur en die kleine wandeling bevordert de eetlust dan nog zodat de frietjes nog beter gaan smaken 😜(we proberen het grappig te houden...).

Alvast bedankt!

Vriendelijke groeten,

Patrik en Davy

Beste Klanten, Yes, we are open!Alvast een fijne Hemelvaartsdag gewenst! We zijn vandaag open van 16.00 tot 21.00 uur.Gr...
30/05/2019

Beste Klanten,

Yes, we are open!
Alvast een fijne Hemelvaartsdag gewenst!
We zijn vandaag open van 16.00 tot 21.00 uur.
Groetjes,

22/05/2019

Beste klanten, door moeilijk herstel van een operatie bij mijn moeder ben ik vandaag woensdag gesloten! Sorry voor de overlast! Patrik

09/05/2019

Beste klanten, vandaag uitzonderlijk gesloten wegens ziekte, morgen vrijdag terug open! Groetjes patrik

Beste Klanten,Een fijne Feestdag gewenst !Vandaag open van 16.30 tot 21 uur.Patrik
01/05/2019

Beste Klanten,

Een fijne Feestdag gewenst !
Vandaag open van 16.30 tot 21 uur.

Patrik

30/04/2019

Beste Klanten,

Morgen 1 mei feestdag open van 16.30 uur tot 21.00 uur.

Ik hoop jullie te zien op het Feest van de Arbeid voor lekkere frietjes en snacks met liefde klaargemaakt door Patje Patat 😉🍟🍔

Adres

Roosendaalsebaan 16
Kalmthout
2920

Openingstijden

Maandag 17:00 - 22:00
Dinsdag 11:00 - 13:00
Woensdag 11:00 - 13:00
Donderdag 17:00 - 21:00
Vrijdag 17:00 - 21:00
Zaterdag 17:00 - 21:00
Zondag 17:00 - 22:00

Website

Meldingen

Wees de eerste die het weet en laat ons u een e-mail sturen wanneer Frituur frit-stop nieuws en promoties plaatst. Uw e-mailadres wordt niet voor andere doeleinden gebruikt en u kunt zich op elk gewenst moment afmelden.

Delen