16/06/2026
🍦 Wat een topweekend!
Op 13 juni mochten we ijs scheppen op het gezellige Mine Blues Festival en op 14 juni stonden we op de Triatlon van Circuit Zolder.
Extra leuk: we stonden niet alleen achter de ijskar, maar deden ook zelf mee aan de triatlon en kidsduatlon! 💪
Bedankt aan iedereen die langskwam en aan beide organisaties voor de fijne ontvangst. Tot de volgende! 💙🍨