12/06/2026
Groot nieuws! 💐
Na vele mooie jaren breekt er een nieuw hoofdstuk aan. Vanaf juli wordt La Gare overgenomen.
We willen van deze gelegenheid gebruikmaken om al onze klanten van harte te bedanken voor het vertrouwen, de gezelligheid en de vele mooie momenten die we samen hebben mogen beleven. Jullie maakten van La Gare veel meer dan een zaak; jullie maakten er een warme ontmoetingsplaats van.
Een bijzonder woord van dank gaat uit naar ons fantastische personeel, Lisa & Ryan, voor hun inzet, enthousiasme en loyaliteit doorheen de jaren. Ook onze geweldige jobstudenten, Aerjen & Britt, verdienen een welgemeende dankjewel voor hun hulp, flexibiliteit en altijd goede humeur. Dankzij jullie allemaal hebben we samen iets moois kunnen opbouwen.
Met veel dankbaarheid kijken we terug op deze prachtige periode en wensen we de nieuwe uitbaters alle succes toe voor de toekomst.
Wij blijven nog geopend tot en met 26 juni. Kom gerust nog langs voor een hapje, een drankje of een gezellig afscheid. We kijken ernaar uit om jullie nog even te mogen verwelkomen.
Bedankt voor alles en hopelijk tot ziens!
Team La Gare,
Nicky & Tina ❤️🚂