27/03/2019
NOOO where did the dumpling lady go?! ๐
Liefhebbers van authentieke Vietnamese โ en bij uitbreiding pan-Aziatische โ streetfood hoeven niet langer op hun honger te zitten.
Want YES, de geruchten zijn waar: Wendy is back! Zelfde concept als HaHa, smakelijker dan ooit, in een nieuw jasje: Ly.
Vanaf 2 april opent de nieuwe pop-up in het centrum van Gent.
Reserveren kan, of gewoon je neus volgen en spontaan binnenwaaien ook.
Tot snel!๐๐ฝโโ๏ธ
๐ฅ๐ฅ๐ฅ
Nog 6 keer slapen en het is zover: Ly opent de deuren!
Wij kijken ernaar uit om jullie te verwelkomen vanaf 2 april!!
Reserveer via fbook of ๐!