07/05/2014
Er is behoorlijk veel bedrijvigheid!!! De laatste tegels worden geplaatst, vloeren geschrobt, lichten aangesloten en frigo's gevuld. Ons keukenteam is gestart met fonds trekken, kroketjes rollen en al het lekkers op punt te zetten.... Vrijdag staan we klaar!!! L'étoile is Boecherie geworden en we zullen het vieren...
Mochten we iemand zijn vergeten uitnodigen, dan is dat zeer per ongeluk. Daarom hieronder de link waar je je nog steeds kan inschrijven voor ons openingsfestival! Wees welkom!!
http://www.boecherie.be/boecherie/mail.php