27/04/2023
Vandaag zijn de laatste heerlijke broodjes over de toonbank gegaan bij @ mor lakker is ๐ฅ
Na 5,5 jaar moet ik het prachtige avontuur jammer genoeg achter mij laten.
5,5 jaar lang heb ik de zaak met veel liefde en plezier uitgebaat.
Ik wil langs deze weg al mijn lieve klanten bedanken voor het vertrouwen in @ mor lakker is., door jullie heb ik mijn droom kunnen waar maken wat ik altijd in mijn hart zal meedragen.
Het was telkens een fijn gevoel dat vele klanten mij zegde dat ik de lekkerste broodjes, krokskes uit de buurt maakte ๐๐
Nog eens ne dikke merci voor de leuke attenties die ik de laatste dagen heb mogen ontvangen als bedanking๐
Tot ziens , Sabine van @ mor lakker is