18/05/2013
'Een beetje laat maar wel gemeend , ondanks sommige negatieve kritieken zijn we toch een bezoek komen brengen.Ik was zeer aangenaam verrast , mooie locatie,zeer comfortabele stoelen,uiterst vriendelijke bediening,maar vooral :wat een keuken,een explosie van smaken,wat Wout Bru daar gebracht heeft was magie voor ons.Ik wil er toch bij vermelden dat wij regelmatige restaurantgangers zijn en alle 3 sterren restaurants van Belgie hebben bezocht.'
N. uit Deurne gaf ons een score van 10/10.