19/06/2026
Vinnige Venkel... zo voelen wij onszelf ook een beetje tijdens het klussen in de zinderende hitte, onder het gedril van de bouwvakkers en tijd-terwijl het stof uit ons longen kuchend 😜
Gelukkig is het ook één van onze hoofdgerechten, en wordt die versie stof-en rumoervrij geserveerd.
Wat er wèl bij geserveerd wordt?
Een romige crème van zoete aardappel, heerlijk geroosterde lokale champignons (wisselende mengeling van lions mane, shiitake, maitake,... ) huisgemaakt poeder van zwarte olijf, gefrituurde salie en een frisse salade van beluga linzen met gekonfijte citroen 💚
👉 vanaf dinsdag terug op post - inclusief terras dus claim alvast je tafeltje 🎊
PS ( de ECHTE helden in het verhaal zijn de mannen die zonder zagen en klagen de werken uitvoeren-in de hitte en hun belofte houdend het op 1 week weer dicht te leggen👉 niet de stad, niet de Fluvius )