15/06/2026
Då temperaturen inte vill gå upp riktigt och risken för regn är överhängande så blir det tyvärr stängt i morgon tisdag också 😢
Men deppa inte, onsdagen ser mycket bättre ut! ☀️Så länge det inte regnar på onsdag och termometern kryper över 14 grader så ses vi på onsdag! 🍻