Nattinnebandyn 2012

Nattinnebandyn 2012 Här kommer all information om årets fetaste evenmang: Nattinnebandyn 2012! Man spelar med vanliga innebandyregler. Vi kommer spela på små planer med små mål.

Nattinnebandyn är ett gemensamt evenmang och en levande tradition för Sundsta- och Älvkullegymnasiet där det bästa innebandylaget på skolan kommer att koras i februari 2012! Nattinnebandyn 2012 är en turnering i samarbete med SÄGs Elevkår där det först kommer utspelas ett gruppspel som följs av slutspel. Dvs, inga målvakter. Varje lag måste ha tre spelare - som också matcherna kommer spelas med oc

h övre gräns på avbytarbänken är också tre. Alltså, minimumkravet på spelare i varje lag är tre, och övre gräns är s*x spelare/lag. Att aspirera på att ta titeln som skolans bästa innebandylag är minst lika mycket värt som att dra ihop ett gäng och bara ha en kul natt! Anmälan skall skickas till vår mail: [email protected] där ni ska ange lagnamn, vilka som skall spela och vilken klass ni går i. Avgiften är 100:-/lag. SÄG-elever är välkommna att ställa upp som lag(dispens till elever från andra skolor beviljas när de ansöker med ett lag med majoritet från SÄG.) Enjoy

26/02/2012
22/02/2012

Imorgon torsdag smäller det äntligen! Ett fåtal, men inga större ändringar har skett i spelschemat. Det slutgiltiga schemat sitter uppe i hallen imorgon. Vi vill att samtliga lag är där 21.15 för fotografering, matcherna drar igång vid 22-tiden. Alla som inte ska spela är otroligt välkommna för att hejja, spana eller vad ni nu vill göra. Ha en förjävla rolig kväll så ses vi!!!

21/02/2012

Nu på torsdag kör vi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

19/02/2012
16/02/2012

http://www.youtube.com/watch?v=tOJg_2pI1KY Japp sju dar kvar dåårå. .. Och det är dags att ni alla snart hittar utklädnader, maskottar, dammar av klubborna och käkar taggtråd.. Spelschema kommer komma ut under helgen. Peace

Hm..

14/02/2012

Less fika, more USS!

10/02/2012

Simon Kihlgren har precis skrivit kontrakt som resultatrapportör, vi välkomnar honom med med kärlek

07/02/2012

Ticka i huve

03/02/2012

Nu är det klart! Anmälningarna Är klara och betalda, hela 50 lag kommer att ställa upp i årets upplaga utav nattinnebandyn:)!

01/02/2012

Nu på fredag, 3:e februari, är sista tillfället, och dagen, för att betala. Alltså deadline fredag, annars stryker vi er som inte betalat! Vi kommer sitta vid älvkullens cafeteria mellan 11.40-12.20 puss&kram

31/01/2012

VIKTIGT VIKTIGT!!!!!!! I morgon är de inbetalning för Nattinnebandyn 2012, vi sitter vid Älvkullens cafeteria mellan 11-12 ! (100kr/lag) :)!

Adress

Drottning Kristinas Väg 1-3
Karlstad
65463

Webbplats

Aviseringar

Var den första att veta och låt oss skicka ett mail när Nattinnebandyn 2012 postar nyheter och kampanjer. Din e-postadress kommer inte att användas för något annat ändamål, och du kan när som helst avbryta prenumerationen.

Dela