08/05/2016
長い間ご利用いただき、ありがとうございました。
5月8日をもちまして『ケバブ スタンド プラス』は閉店いたしました。
平成22年2月5日のオープン以来、たくさんのお客様からあたたかいご支援とご愛顧をたまわり、6年間を日々楽しく運営することができましたことを、心より感謝申し上げます。
本当にありがとうございました。
ケバブ スタンド プラス+
店主
ーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーー
Thank you to everyone for your continuous patronage after all this time.
“Kebab Stand Plus+” has now ceased its operation on May 8, 2016.
Ever since our shop opened six years ago on February 5, 2010, it has received a lot of support and love from a lot of our customers. Because of this, every day for 6 years, we were able to enjoy serving each and every one of you and for this, we would like to express our deepest gratitude.
Thank you from the bottom of our hearts.
KEBAB STAND PLUS+
Owner