07/01/2026
咖啡店開咗咁多年
當然有唔同大大小小嘅咖啡豆烘焙搵過我哋合作
但係我一一都拒絕
原因就係因為 .w.h
因為當初冇佢嗰啲咖啡豆
我都唔會想開咖啡店
而你哋飲到咁好飲嘅咖啡全因為佢哋
佢哋公司團隊真係做得好好
有晒ISO22000 同埋HACCP
所有嘢都有保證
佢哋嘅精品咖啡豆又平又好
希望支持我哋舖頭嘅人都可以認識佢哋多啲
多啲支持本土用心烘焙嘅香港人