26/05/2026
Zaterdag 30 mei tussen 14u en 18u zal het nieuwe ontmoetingscentrum de deuren opnieuw openen! Kom zeker een kijkje nemen en laat je verrassen door de prachtige metamorfose die het gebouw al heeft doorgemaakt.
Het project wordt financieel gedragen door vzw OC Pax, vzw Dorpshuis 't Kruispunt, gemeente Pelt en de Europese Unie – Leader. Met deze herbestemming van de kerk zal er in het hart van de Grote Heide een nieuwe warme plek voor ontmoeting en samenzijn gecreëerd worden. De werken worden verwacht afgerond te zijn tegen eind 2026.
Wil je zelf je schouders onder dit project zetten? Laat je e-mailadres achter in de aanwezige ideeënbus en wij contacteren jou.
PS: we zijn nog opzoek naar een leuke, allesomvattende naam voor het nieuwe ontmoetingscentrum. Alle ideeën zijn welkom!
Tot dan!